Κυριακή 1 Μαρτίου 2009

Ανοιξαντάριο
















Σαν τη βαρκούλα αρμενίζω
Στης νύχτας τις ακρογιαλές
Και την καρδούλα μου χαρίζω
Στων μαγαζιών τις Λαϊκές

Κάτω από φώτα αρρωστημένα
Στις γειτονιές των αστεριών
Σαν ξωτικό εγώ χορεύω
Μπρος στο μεθύσι των ματιών

Έλα μες στη νύχτα, άκου ένα τραγούδι
Πάρε τη ψυχή μου, καν’ τη φυλαχτό
Χρήματα δεν θέλω, δωσ’ μου ένα λουλούδι
Στη μυρωδιά του να χαθώ!

Σαν περιστέρι φτερουγίζω
Μες στων καπνών τις φυλλωσιές
Κι απ’ την ανάσα σας καπνίζω
Όλου του κόσμου τις ψυχές

Όλου του κόσμου τα τραγούδια
Μου λεν το ίδιο μυστικό
Μου στέλνουν χίλια αγγελούδια
Που με συστήνουν στο Θεό



Έλα μες στη νύχτα, άκου ένα τραγούδι
Πάρε τη ψυχή μου, καν’ τη φυλαχτό
Χρήματα δεν θέλω, δωσ’ μου ένα λουλούδι
Στη μυρωδιά του να χαθώ!






Στασινοπούλου Κρίστη

Δεν υπάρχουν σχόλια: